Ajuda

Consulta nuestras FAQ's

És possible treballar amb una assessoria online?

Amb les eines tecnològiques que disposem és totalment possible i eficient gestionar totes les obligacions, fiscals, comptables i laborals mitjançant una assessoria online. Disposem de software especialitzat tant per assessories com per clients, amb el que, mitjançant un entorn col·laboratiu, podem estar treballant a la vegada, en directe i amb una comunicació constant entre el client i l’assessor.

Com es gestionen les obligacions dels autònoms y pimes?

Totes les presentacions a organismes públics es gestionen de forma telemàtica amb els certificats digitals de l’assessoria. Per a pimes i la majoria d’organismes tota comunicació amb l’administració és obligatòriament en format telemàtic, en els autònoms, en canvi, és opcional.
Totes les gestions amb Agència Tributària, Tresoreria General de la Seguretat Social, Comunitats Autònomes, Ajuntaments, DGT, Diputació, entre d’altres, tenen seu electrònica per a poder realitzar totes les gestions en format digital.

He de preocupar-me per les notificacions?

Oferim tarifes per autònoms i per a pimes on a través d’un software especialitzat podem gestionar totes les notificacions amb un únic portal i enviar-les diàriament als nostres clients.

Com estem al dia a nivell informatiu de l’evolució dels nostres negocis?

Posem a disposició dels nostres clients l’accés web a programes comptables on poden veure les dades econòmiques de les seves activitats, utilitzant un format col·laboratiu on el client i els assessors estan sempre comunicats.

Puc tenir una reunió amb el meu assessor?

Sí, dins les tarifes hi ha opcions per a poder tenir reunions periòdiques client-assessor per videoconferència.